Loading...
Porady Podatkowe

Jak pozyskać klienta do nowego biura rachunkowego?

Biuro rachunkowe

Potencjalne zainteresowanie takimi usługami jest spore. Wiele firm woli, zamiast zatrudniać własnego księgowego na etacie, zlecić na zewnątrz prowadzenie ksiąg rachunkowych. Są to nowe firmy, które dopiero szukają biura rachunkowego, ale i te, które chcą zmienić je na inne. Jednakże nie jest tak łatwo zdobyć klientów. Prowadzeniem księgowości dla innych podmiotów zajmuje się obecnie wiele firm, dlatego nie ma co liczyć, że klienci sami się zjawią. Trzeba aktywnie ich poszukiwać i działać tak, by zachęcić ich do skorzystania z usług.

Skuteczne formy reklamy dla biura rachunkowego

Pozyskiwanie nabywców na usługi rachunkowe będzie się wiązać z podejmowaniem działań o charakterze reklamowym. Będą one skuteczne, jeśli wybierze się odpowiednie miejsca na reklamę. Musi być ona skierowana do odbiorców, którzy mogą być zainteresowani prowadzeniem ksiąg rachunkowych. Dobre miejsca na znalezienie klienta do nowego biura rachunkowego to portale o tematyce gospodarki oraz o zakładaniu i prowadzeniu firmy. Można na takich stronach zamieścić artykuł sponsorowany, w którym znajdzie się przydatna dla osób zarządzających firmami treść oraz link do biura i delikatna zachęta do zapoznania się z ofertą.

Skuteczne formy reklamy to także działania związane z poprawą widoczności w wyszukiwarkach. Jest to reklama skierowana do grona potencjalnych klientów. Takie działania będą dotyczyć pozycji strony firmowej w wynikach organicznych oraz kampanii AdWords. Zarówno działania SEO, jak i prowadzenie kampanii reklamowej można zlecić firmie, która się w tym specjalizuje. Korzyści będą większe i pojawią się szybciej.

Inne sposoby na przyciągnięcie klienta

Bardzo duże znaczenie ma wygląd strony internetowej. Jest ona wizytówką usług i firmy, może zachęcić do skorzystania z oferty albo zadziałać zniechęcająco. Powinna być dopracowana, zawierać przejrzyście opisaną ofertę oraz informacje o firmie. Musi wzbudzać zaufanie. Temu służy odpowiedni dobór kolorystyki, zamieszczenie zdjęć siedziby lub pracowników oraz referencje. Nowe osoby mogą trafić przez polecenie. Warto więc zadbać o jakość obsługi klienta na tym samym poziomie, co dba się i o jakość usług. Wtedy można bardziej liczyć na zdobycie osób zainteresowanych usługami tą drogą. Łatwiej będzie przyciągnąć klientów do nowego biura, jeśli do standardowej oferty doda się jakiś bonus. To może być i drobiazg, ale coś, co w oczach potencjalnych klientów będzie cenne.